Засідання педради на тему: «Інформаційно – комунікаційна компетентність педагога –як умова забезпечення якісної освіти»
01 березня 2017 року в Благовіщенському РЦДЮТ проведено засідання педагогічної ради з порядком денним:1. Інформатизація позашкільної освіти – шлях до оновлення форм і змісту навчального процесу.
2. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у позашкільній освіті.
3. Блог – як форма презентації професійної діяльності педагога.
4. Цифрові технології в роботі фото-відеогуртків.
5. Інформаційно-комунікаційні технології в роботі гуртків декоративно-прикладного напряму.
Борисенкова Т.В., директор РЦДЮТ,зазначила,що для позашкільної освіти використання ІКТ дає можливість значно покращити, наповнити новим змістом навчально-виховний процес. Сучасним учням потрібен зовсім інший набір здатностей, ніж їхнім попередникам. Це – креативність, інтелектуальна допитливість, критичне мислення, здатність до самоосвіти, ІТ-здібності, ін..
Впровадження ІКТ повинно увійти в систему роботи кожного педагога, що дасть змогу позашкільному закладу йти в ногу з часом.
Смілянець Л.В., методист, звернула увагу педагогів,що без оволодіння новітніми освітніми технологіями не можливо удосконалювати професійну педагогічну майстерність. Важливим фактором для процесу оволодіння та впровадження ІКТ є мотивація персоналу. Лише за умови власного переконання педагога у необхідності оволодіння новітніми технологіями можливо досягти успіху.
Відбулась презентація блогів педпрацівників, обмін досвідом щодо їх створення та використання.
Коцюруба М.П. поділився досвідом використання цифрових технологій в роботі фото-відеогуртків. Рекомендував колегам використовувати програмні засоби, які дають змогу продемонструвати на занятті явища, що в реальному світі побачити складно.
Томаченко Т.Б., керівник гуртка «Рукавичка», відмітила ,що ІКТ на заняттях допомагають формувати вміння вихованців гуртків, роблять освітній процес цікавим.
Лагута О.В., керівник гуртка «Чудо палітра», повідомила,що ІКТ сприяє естетичному розвитку. Віртуальні подорожі музеями, виставками дають повне уявлення вихованцям про витвори мистецтва.
Рішення педагогічної ради:
1. Керівникам гуртків:
1.1. продовжувати ефективніше впроваджувати в навчально-виховний процес інноваційні технології: інформаційні, мультимедійні засоби, пошукові методи навчання, експериментально-дослідницький підхід (протягом року);
1.2. в процесі занять гуртків продовжувати використовувати особистісно орієнтовані підходи, що забезпечують комфортні умови розвитку, формування ключових компетентностей, реалізацію творчого потенціалу вихованців (постійно);
1.3. модернізувати традиційні підходи до навчання і виховання, робити його відповідним до вимог сучасності (постійно);
1.4. педагогам, що атестуються готувати і проводити відкриті заняття з використанням інноваційних технологій (під час атестаційного періоду);
1.5. висвітлювати проведену роботу на блогах та сайті закладу (систематично).
2. Методистам Благовіщенського РЦДЮТ Красоті С.Б.,
Смілянець Л.В.:
2.1. надавати допомогу керівникам гуртків щодо впровадження ІКТ та проектних технологій в навчально-виховний процес (протягом року);
2.2. надавати допомогу педагогам, які атестуються у підготовці портфоліо з використанням інноваційних технологій (протягом року).
3. Керівникам профільних методичних об’єднань:
3.1. активізувати роботу МО керівників гуртків запроваджуючи ефективні форми роботи під час проведення навчальних занять, позаурочних виховних заходів, діяльності МАН (протягом року);
3.2. надавати допомогу членам МО, які відчувають труднощі у використанні інноваційних технологій (постійно).