четвер, 14 травня 2020 р.


6 Травня 2020
Як налагодити дистанційне навчання – посібник для шкіл від ГО “Смарт освіта” та МОН
https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2020/05/YAk-nalagodyty-dystantsijne-navchannya-posibnyk-dlya-shkil-vid-GO-Smart-osvita-ta-MON.jpg
11 062
0
ГО “Смарт освіта” спільно з Міністерством освіти і науки розробили посібник із методичними рекомендаціями для початкової, основної та старшої шкіл щодо дистанційного навчання.
Посібник доступний за цим посиланням або в документі нижче.

У ньому розповідається про таке:
·         перехід на дистанційне навчання – з чого почати;
·         як обрати платформи та створити комунікативний простір;
·         як скласти розклад;
·         як налаштувати режим роботи вчителів;
·         як налагодити зворотний зв’язок з учнями;
·         як оцінювати учнів під час карантину;
·         академічна доброчесність та запобігання списуванню в дистанційному навчанні.
Також тут є огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання.
“Цей посібник – відповідь на пандемію коронавірусу і вимушений карантин в українських школах. Наші діти вже майже 2 місяці не мають змоги відвідувати школи, а вчителі та вчительки прискорено опановують технології та підходи дистанційного навчання. Цей період став викликом, але й хорошим досвідом для наших освітян.
У посібнику ми узагальнили найкращі практики, які можуть стати корисними для педагогів. Ми впевнені, що рекомендації наших методисток, а також досвід багатьох учителів/учительок-практиків не лише будуть корисними для дистанційного закінчення 2019/2020 навчального року, а й стануть джерелом цікавих ідей для очного навчання”, – зазначає співзасновниця ГО “Смарт освіта” Іванна Коберник.
Методичка розділена на дві частини:
·         Загальні принципи та інструменти дистанційного навчання (взаємодія між учителями, учнями і батьками, академічна доброчеснсть, огляд вебресурсів і рекомендації для роботи з ними);
·         Методи дистанційного навчання школярів різного віку (режими дистанційного навчання і розклад уроків, мотивація учнів, оцінювання та контроль, зворотний зв’язок, дистанційне навчання дітей з ООП і т.д.);
Водночас, зараз МОН оновлює положення про дистанційне навчання. Як розповідають у відомстві, в його основу ляже досвід карантину через COVID-19.
Посібник підготовлений за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою авторів.
Нагадаємо, ГО “Смарт освіта” та ЮНІСЕФ розробили дистанційні уроки з біології про COVID-19. Переглянути їх можна на спеціальній сторінці нашого сайту.